Misjonssambandet og Misjonssambandet ung har en enhetlig visuell identitet. Den nåværende visuelle identiteten er fra 2021, og gir et tidsriktig visuelt uttrykk for kommunikasjon og identitetsbygging tilpasset digitale flater.
Misjonssambandets visuelle identitet inkluderer logo, farger, fonter og grafiske elementer.
På denne siden finner du relevante dokumenter, maler og logoer. OBS: Vi arbeider med å rulle ut den nye visuelle identiteten. Siden vil oppdateres med mer materiell.
Har du behov for andre filtyper eller versjoner? Ta gjerne kontakt med informasjonsavdelingen på info@misjonssambandet.no.
Les designmanualen! Den inneholder retningslinjer for bruk av identiteten, inkludert begrensninger og konkrete eksempler.
Oppdatert 14.03.2022
Misjonssambandets primærlogo i rød (hoved), hvit og svart versjon. Med kort og lang versjon av organisasjonsnavnet.
Norwegian Lutheran Mission's primary logo in red (main), black and white version.
Misjonssambandet ungs logo i rød (primærfarge), hvit og svart versjon.
Misjonssambandet benytter to fonter, hovedfonten Rebond Grotesque (kjøpefont) og støttefonten Work Sans (gratis). Work Sans bør brukes i de fleste sammenhenger.