To menn smiler mot kamera

Digital markedsfører / markedskonsulent

Misjonssambandet ung og Misjonssambandets informasjonsavdeling søker digital markedsfører / markedskonsulent i til sammen inntil 100 % stilling.

Misjonssambandet ung er navnet på barne- og ungdomsarbeidet i Misjonssambandet. 

Misjonssambandets informasjonsavdeling er ansvarlig for markeds-, innsamlings- og informasjonsarbeid i organisasjonen.

 

Misjonssambandet ung søker nå:

Digital markedsfører / markedskonsulent

Inntil 50 % - fast stilling

 

Misjonssambandet søker nå:

Digital markedsfører / markedskonsulent

Inntil 50 % - prosjektstilling med mulighet for fast ansettelse

 

Misjonssambandet og Misjonssambandet ung søker en engasjert medarbeider som kan bidra til at vi når lenger ut med vår visjon, våre arrangementer og ressurser. Vi ser etter deg som er lidenskapelig opptatt av å skape engasjerende innhold og bidra til vår synlighet på ulike flater.

Totalt kan vi tilby inntil 100 % stilling til riktig person, men vi vil også komme i kontakt med deg som evt. ønsker en lavere stillingsprosent. Formelt er vi to ulike organisasjoner, derfor utlyser vi også to ulike stillinger. Stillingene kan kombineres, og oppgaver og kvalifikasjoner vil være de samme. Den ene 50 %-stillingen er i utgangspunktet et åtte måneders engasjement, men det er gode muligheter for at det blir en fast stilling på sikt. Vi tar gjerne en dialog med aktuelle søkere om dette, og vi vil oppfordre deg til å søke selv om du ønsker fast stilling.  

 

Arbeidsoppgaver:

  • Være tett på arbeidet med våre ressurser og arrangementer og bidra til å få disse mer synlige på digitale flater
  • Styrke og videreutvikle våre markedsføringsaktiviteter ved hjelp av digitale verktøy
  • Planlegge, lage og publisere markedsinnhold (tekst/grafisk/film) til web og SoMe
  • Koordinere, utvikle og gjennomføre ulike kampanjer
  • Jobbe aktivt med søkemotoroptimalisering og markedsføring mot spesifikke målgrupper
  • Evaluere, analysere og optimalisere markedsaktivitetene våre

 

Kvalifikasjoner:

  • Helst relevant utdannelse på bachelornivå innen markedsføring og kommunikasjon.
  • Erfaring med sosiale medier og digital markedsføring
  • Stort engasjement for innholdsproduksjon og digital markedsføring
  • Gode skriftlige norskferdigheter
  • Er kreativ og initiativrik, har stor gjennomføringsevne og trives med å jobbe både selvstendig og i team
  • Erfaring med Facebook Business Manager, Photoshop/InDesign el.l. samt analyseverktøyet til YouTube er en fordel.
  • Det er fint om du har kjennskap til Misjonssambandet og Misjonssambandet ung sitt arbeid.

 

Vi forutsetter at søker bekjenner den kristne tro og kan identifisere seg med Misjonssambandet sitt formål og verdier i samsvar med ”Verdidokument – Grunnlagsdokument for ansettelse i Norsk Luthersk Misjonssamband”.

   

Vi kan tilby:

  • En jobb med meningsfulle oppgaver i et godt faglig, sosialt og åndelig arbeidsmiljø
  • Muligheter for kurs og kompetanseheving
  • Mulighet for å være med å påvirke og utvikle organisasjonenens arbeid med markedsføring
  • Lønn og arbeidsvilkår i samsvar med Misjonssambandets lønnsregulativ 

 

Arbeidssted: Misjonssambandet/Misjonssambandet ung, Sinsenveien 25, Oslo

  

For spørsmål eller informasjon kontakt Informasjonsleder i Misjonssambandet Espen Ottosen (eottosen@nlm.no / 951 00 547) eller Administrasjonsleder i Misjonssambandet ung Kjersti Lilleaasen (klilleaasen@nlm.no / 917 82 338)

  

Søknad, CV og referanser sendes per e-post til klilleaasen@nlm.no

   

Søknadsfrist: 25.10.2021

Vi gjør oppmerksom på at søkere kan bli innkalt løpende til intervju.

Tiltredelse: Så fort som mulig, eller etter avtale